Nail art flocking

I was gone for a long time but now I'm back with something a little bit different! Flocking powder or velvet nails! :) I bought it in pink and I think it's really cute.
The usual questions are: 1. Can you wash your hands/take shower etc.
2. How long does it stays on your nails?
Well, 1st - Yes, you can normaly wash your hands, it won't fall of and it still looks amazing!
2nd - I had mine for 3 days and it still looked great!
And I must say, it's a bit messy and takes time, but it's worth it!
Let me know if you tried something like this? :)

xo, K.

Nije me dugo bilo ali sam ponovo tu sa nečim malo drugačijim! Velvet nails (ja bih ovo nazvala plišanim noktima) :) Kupila sam u pink boji na sajmu kozmetike, na štandu ALEXANDAR Cosmetics.
Česta pitanja u vezi ovoga su: 1. Da li mogu normalno da se peru ruke?
2. Koliko dugo može da traje?
Prvo - Da, nakon pranja ruku se ne vidi nikakva promena.
Drugo - Ja sam skinula posle tri dana iako je i dalje izgledalo odlično.
Jedina mana je što stvara nered i potrebno je malo više vremena za ovo, ali mislim da se isplati!
Da li ste probale nešto slično? :)

xo, K.









Share:

10 comments