Purple Dream

Pošto znam da je mnogima od vas ljubičasta jedna od omiljenih boja, pogotovo kada su lakovi u pitanju, danas ću vam pokazati jednu jako lepu nijansu. U pitanju je Purple Dream*. Prvi sloj je dosta ređi i ne dobija se boja kao što je u bočici, ali drugi to potpuno ispravi. Na kažiprstu i domalom imam jedan sloj Purple Dream-a i jedan Confetti Circus-a* preko. Nije mi se dopao u bočici i verovala sam da mi se neće sviđati ni na noktima, ali mislim da se sasvim lepo uklopio. :) Na nokte sam nanela Jelly Top Coat*.
Fotografije su nastale u ranim jutarnjim časovima pa su i one slike na direktnom sunčevom osvetljenju drugačije. Na fotografiji u hladu je boja realno prikazana.









*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

Da li vam se dopada?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)
Bez obzira što sam proizvode dobila na recenziju, moje mišljenje je iskreno i stojim iza svega što ovde napišem.

Share:

12 comments

  1. Sviđa mi se boja sa slike u hladu, baš dobro da je to realna nijansa. Često želim imati takve nokte ali brzo mi dosade jer su mi preelegantni za svakodnevicu. Super si to razbila šljokicama! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, potpuno je realna. Ova na suncu je drugačija. :) Imam različite faze, od elegantnih noktiju do dečijih motiva. :D
      Hvala ti. :)

      Delete
  2. Purple dream je fantastican, bas mi se svidja nijansa.

    ReplyDelete
  3. Zadnjih dana bas njega nosim, divna je nijansa, cudno je koliko razlicito izgleda na mojim ovalnim noktima i na tvojim cetvrtastim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Primetila sam da su mi lakovi totalno čudniji kada su mi ovalni nokti. :D
      Da, slažem se. :)

      Delete
  4. Divna boja, i ovaj top coat jako lepo izgleda. :)

    ReplyDelete
  5. Mozes da okacis kako izgledaju ove sljokice samostalno i koliko su postojane i kvalitetne? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potrudiću se da to učinim što pre. :)
      Ja sam sasvim zadovoljna. Ovo što vidiš na fotografiji je jedan sloj. Nanela sam Jelly Top Coat pa nisam sigurna koliko je postojan bez njega, ali sam zadovoljna ovom linijom lakova, pa verujem da se ni ovaj ne razlikuje po kvalitetu. :)

      Delete