China Glaze Westside Warrior // NAILS

Danas vam predstavljam jedan predivan jesenji lak. U pitanju je China Glaze Westside Warrior, koji pripada jesenjoj kolekciji iz 2011. godine pod nazivom Metro Collection.
U pitanju je prava maslinasto zelena boja, vojnička recimo.
Gledajući Danijelin video shvatila sam da mi u kolekciji fale ovakve nijanse pa sam iskoristila sajamski popust.








Lak je odlične formule, ali morate biti oprezne kada prilazite zanokticama jer može da se desi da se malo razlije. Akcenat je na reči malo. :D Na fotografijama imam dva sloja laka iako mu je pokrivna moć već u prvom sloju fantastična. Drugi sam dodala jer je postojalo tek malo neravnomerno pokrivenih mesta. Preko njega sam nanela ibd Air Dry Topcoat. O njemu će biti zaseban post, a vi mi recite kako vam izgleda? Sve fotografije su nastale na dnevnom svetlu, neke na direktnom, neke na indirektnom, dok je poslednja fotografisana uz blic.
Ukoliko volite ovakve nijanse preporučujem da iskoristite popust koji je aktuelan na Alexandar Cosmetics sajtu, gde ovaj lak možete kupiti po ceni od 349 dinara.

Share:

4 comments

  1. Baš je zanimljiva boja. Volim ja te močvarne, muljave nijanse. :D

    ReplyDelete
  2. Ova nijansa je predivna! :) Odlicno ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da nas ima još kome se ova boja dopada! :) Hvala ti Marry. :)

      Delete