NYX Liquid Suede - Amethyst // MAKEUP

Ukoliko ste aktivni na fejsu i pratite šta se dešava, pogotovo mislim na kozmetiku, šminku, lakove, onda ste mogle da vidite da su se na naše tržište pojavili novi mat karmini. U pitanju su NYX Liquid Suede tečni mat karmin, koji dolazi u razinim nijansama. Što se mene tiče, mislim da su 'pokrili' svačiji ukus i mogu jako lepe boje da se pronađu kao npr neutralna, autentična crvena, u boji mesa, popularnoj bordo/ljubičastoj nijansi, jarko narandžastoj, pa čak i sivoj.
Na fotografijama mi se jako dopala najtamnija nijansa koja mi je izgledala teget, ali je ona uživo zapravo siva. Ne znam zašto sam na kraju odustala od te boje, recimo da ne bi bila baš često nosiva, te mi kao glas razuma kaže da uzmem neku drugu. I tako uzmem ovu ljubičastu?!





Kao što sam već napisala, u pitanju je tečni ruž mat završnice. Nijansa koju ja posedujem je Amethyst, sadrži 4ml, rok trajanja je 6 meseci i u pitanju je cruelty free proizvod. Poklopac ima simpatičan detalj koji možete videti na poslednjoj fotografiji. Miris je potpuno običan, tačnije rekla bih da nema miris, već se oseti klasičan proizvod za usne. Aplikator je sunđerast međutim nije okrugao, već pljosnat i veoma lako se nanosi na usne. Ako brinete da li će vam olovka biti potrebna, ja kažem da neće, odlično se nanosi i bez nje.


Pigmentacija ovog ruža je nešto što me oduševilo na prvu. Jednim potezom četkice dobijate boju koju vidite. Ipak, preporučila bih da nanesete jedan sloj, sačekate malo pa onda i drugi tanji samo da biste ujednačili boju ukoliko nije savršeno nanesen iz prve. Možda to nije slučaj sa svetlijim nijansama, ali kod ovako tamnih morate da pazite. Ono što bih naglasila kod ovog karmina jeste da je malo više lepljiv od ostalih koje sam imala priliku da probam, ali ništa strašno. Takođe, posle nekog vremena postaje malo suvlji na usnama ali to opet naravno znači da vaše usne ne bi trebale biti suve pre nanošenja, kao i da možete očekivati da ćete minimalno vršiti popravke, jer je ipak ovakva nijansa u pitanju. Da biste videli kako mi stoji i kako se nanosi, pogledajte kratak video! :)



Ovaj proizvod možete kupiti u Alexandar Cosmetics-u (na sajtu, na prodajnim mestima ili distributivnim centrima) po trenutnoj ceni od 850 dinara.


Direktan link do YouTube-a OVDE.



Share:

14 comments

  1. Lep, ali definitivno mi ne bi bio nosiv za svaki dan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa onako, nije baš za svaki dan. :) Ali imaju baš fine druge nijanse. :)

      Delete
  2. wow, super je, bas se vidi kako je fino kremasti :) nego, kamo nosis ovu boju? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da sam uspela lepo u videu da pokažem. :) Pa ja mogu da je zamislim jedino u kombinaciji sa izvučenim crnim lajnerom i potpuno crnom odećom. :D

      Delete
  3. Fantastična pigmentacija, a sviđa mi se i nijansa :) Taman je i zamišljam kako si iznad opisala, crna odeća, crni lajner i ovo čudo na usnama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je bila baš zanimljiva, a na usnama mi se još više dopala. :) A za kombinaciju, pa nekako mi tako najbolje ide. :D Ili eventualno sve belo?

      Delete
    2. Neka, neka, ja bih se držala svega crnog, belo u mom ormaru ne postoji :D Ali ko voli, zašto da ne :D

      Delete
    3. Znala sam da ti se to ne bi dopalo. :D Ali ne mislim ni na šta ženstveno nego nešto kao bele pantalone, dole reebok klasik, gore obična bela majica i fajerka, ili tako nešto. :D

      Delete
  4. Bože, kako je dobra nijansa. Videla sam i ostale, isto sam htela najtamiju da uzmem al' sad kad si ti rekla da je to nešto sivkasto misli mda ću ipak uzeti ovaj. Sivi sam karmin već kupila, a iskreno koristim ga samo za maskenbale. A ovaj može da se nosi i na festivale ako baš hoćeš da "poludiš" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa po onoj fotografiji sam pomislila da je teget, ali je ipak siva. Ovaj je ipak maalo više nosiv. :D A to se podrazumeva. :D

      Delete
  5. Meni ovakve nijanse nisu nosive ali me bez obzira na to privlače :)
    Super su ti ove kratke recenzije-videi :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa iskreno, nisu baš mnogo nosive, ali svakako interesantne za neku drugačiju priliku, da ne kažem posebnu. I hvala ti puno! Jako mi je drago da to čujem. :)

      Delete
  6. Nisam mislila da ce me ova nijansa tako zaintrigirati :D Sjajna je i totalno drugacija od svih vidjenih na nasem trzistu. Pored ostalih iz ove linije koje imam zelju da probam i ovaj ide na WL ;)
    Tebi fenomenalno stoji <3 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, i ja baš imam želju da probam mnoge nijanse, jako su lepe. :) A drago mi je da ti se i ova dopala, stvarno je drugačija i meni je zanimljivo imati ovako nešto u kolekciji. :)
      Hvala ti mnogo! <3 :**

      Delete