New In #18 (SheIn, BornPretty, Lady Queen...)

U današnjem postu (i videu na kraju posta) možete videti novitete tokom meseca februara. Fina gomilica se nakupila i red je da vam predstavim šta sam to kupovala i isprobavala tokom prethodnog meseca. U ovakve postove od sada uključujem i knjige, odeću, i ostale sitnice poput nakita, pored kozmetike. Potrudila sam se da sve lepo fotografišem, a ukoliko vas nešto dodatno bude zanimalo slobodno me pitajte. :)

Kako nemam nijedan "ugly sweater" evo onog koji nosi taj naziv. Rumeni jelen sa šiškicama. :D Džemper je odličnog kvaliteta i jako je topao. Dizajn je presladak. Kupljen je u Koton radnji u TC Stadion-u po ceni od 1500 dinara. Džemper koji vidite ispod njega je zapravo haljina* i sa sajta SheIn je. Kao što sam u videu rekla, oduševljena sam kvalitetom i toplo vam je preporučujem. Ukoliko želite da pogledate njene dimenzije, cenu, kao i više fotografija, klik na link - http://goo.gl/rqbHOn.
Moj savet kod kupovine sa ovog sajta je da dobro obratite pažnju na dimenzije, jer su one tačne, pa ćete vrlo lako znati da li će vam nešto odgovarati ili ne.









Crna košulja je idealna, nije providna, nešto "debljeg" materijala i takođe odlične cene, 1500 dinara. Iz Koton-a je takođe.


Moju omiljenu knjigu sada imam i u tvrdom povezu, mnogo većeg formata, sa ilustracijama u boji i presrećna sam zbog toga. ♥ Razlog zbog kog sam zapravo ušla u Vulkan knjižaru je kupovina nove knjige od Aleksandre Poter, a uz nju sam dobila i ovu kutiju Raffaello kuglica. 'Druga strana ponoći' je knjiga koja je bila po sniženoj ceni, a kako mi se mnogo dopadaju dve prethodno pročitane od Šeldona, odlučila sam da kupim i ovu.


Povremeno poručim nešto iz Avon-a i ovaj put su to ove sitnice. Gel za tuširanje često uzmem i nemam ništa posebno da kažem o njemu, lepo je pakovanje, lep je miris. 'Intensive relief' je krema koja je izuzetno gusta i teško se razmazuje. Do skoro sam imala veliki problem sa suvom kožom ruku i iskreno mi ništa nije pomoglo. Mazala sam ruke više puta dnevno i 'oporavak' i dalje traje. Ono kako ovu kremu mogu da zamislim je u vidu neke maske za ruke, odnosno da ih namažete u debljem sloju, stavite rukavice i tako prespavate. Krema sa mirisom vanile je prelepa, koristim je svakodnevno, ukoliko nema neku ogromnu potrebu da mackam ruke, već želim da budu nežne i da mirišu. Posebne preporuke za nju! Četkica još uvek nije isprobana, javiću vam utiske. Olovka je takođe samo jednom isprobana i prvi utisak je da zaista nije mrdnula ceo dan, dok je sama nisam skinula. Karmin je nešto što mi se stvarno ne dopada. Mislim da učini da usne izgledaju još suvlje nego što zapravo jesu, a i nijansu nisam pogodila. Na fotografijama mi je izgledala dosta svetlije i neutralnije, a zapravo je prava pink nijansa. U pitanju je Adoring Love.


Nešto čega nažalost nema kod nas, a to su bebe kreme za suvu kožu. Jednu teglicu sam već potrošila i mogu da vam kažem da sam prezadovoljna. John Frieda pena za lokne je najbolja stvar koju sam probala za stilizovanje moje kose. A utisak o Astor puderu je za sada odličan.


Na donjoj fotografiji su razne sitnice od kojih je tu dečiji sapun prelepog mirisa, stalak za karmine, kokosovo ulje, kao i savršena paleta o kojoj ću vam tek pisati i pričati kao i Firmoo naočare* koje ste imali prilike da vidite u OVOM postu.


Na sledećim fotografijama su sitnice sa sajta Born Pretty Store kao i Lady Queen, kao i jedan Kiko lak, zamena za čuveni Chanel Taboo. O svim proizvodima ćete imati prilike da čitate, samo mi je potrebno vreme da isprobam kako valja, steknem neki utisak, snimim video itd...






Iskreno se nadam da vam se ovaj post dopada, kao i video, a vi mi obavezno recite šta želite sledeće da vidite na mom blogu i kako vam se dopao ovaj post?

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju



Share:

6 comments

  1. Za neke stvari kao da smo se dogovarale. :D
    Ja sam baš pre neki dan kupila tu knjigu od Šeldona, skupljam ih polako, imam već desetak. Sa Lady Queena i ja čekam tu pincetu, a sa BPS-a sam naručila taj providni pečat za one poene koje sam skupila do sada, valjda ću naučiti da pečatiram sa njim. :D Imam i tu cik cak trakicu, samo u plavoj boji.
    Trebalo je da mi kažeš da te zanima ta choker ogrlica, imali su ih u Accessorize-u, ali po mnogo većoj ceni...isplativije je naručiti od kineza. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nešto nemam vremena trenutno da ih čitam, ali planiram da kupujem polako jednu po jednu. A imamo isti ukus za knjige. :D
      A ne znam zašto je nema na sajtu trenutno... Što se pečata tiče, meni je stigao na recenziju i istom se nadam. :D Tračice sa odavno jurila, i evo konačno ću da isprobam. Ma da bre, bila je neka modifikovana u H&M-u ja mislim, ali već naručih ovu, samo što sma kao i uvek dugo čekala. :D

      Delete
  2. Zanimljivi noviteti. Neka si ubacila i stvarčice koje nisu sminka, ja sam takodje htjela ali ne znam hoce li se ikome dopasti knjige koje bi ubacila. Odlican post :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zašto da ne? Nekome sigurno hoće. Meni je interesantno da spomenem ponekad i to, jer volim. :) Hvala ti puno. :)

      Delete
  3. Ovaj Kiko lak mi je jedan od omiljenih, odlicna formula a o nijansi i da ne pricam :) Zanima me kako ti se dopala knjiga, posto sam citala dosta njegovih a ova me do sada nije previse privlacila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako je tako, s obzirom da još uvek nisam stigla da ga isprobam, a toliko je lep da bi bilo šteta da nije kvalitetan. :) Knjigu još uvek nisam stigla da pročitam jer sam objavila post ubrzo nakon kupovine, a preporuka je generalno za njegove knjige, jer su bar one koje sam ja do sada pročitala fantastične!

      Delete