Born Pretty Store Golden Mirror Powder // NAILS

Mirror nokti? Sigurna sam da vas je uhvatila ova manija. Za mene, sve je počelo od ovog videa, koji je doživeo neverovatnu popularnost zahvaljujući ELLE UK članku na internetu. U tom periodu su počeli da se pojavljuju i nešto drugačiji proizvodi za dobijanje efekta ogledala na noktima. Svoj primerak sam dobila sa sajta Born Pretty Store, i mada je greškom stigao zlatni umesto srebrnog, danas ću vam njega predstaviti. U pitanju je najsitniji prah (puder?)* koji se utrljava na nokatnu površinu, i tako dobija efekat ogledala na noktima. U nastavku pogledajte kako to izgleda i da li sam zadovoljna. Gde možete nabaviti ovaj proizvod i po kojoj ceni, pogledajte OVDE.


Proizvod dolazi zapakovan u plastičnu kesicu na kojoj nema informacija. Takođe, plastično pakovanje ima samo nalepnicu sa oznakom Born Pretty. Uz prah se dobija i sunđerasti aplikator. Na linku možete videti da proizvod sadrži 1g. Bilo je mnogo priče o ovakvoj vrsti izrade noktiju i dobijanju ovakvog efekta, a ja mogu samo da potvrdim ono što je do sada rečeno, a to je da ovaj prah ne funkcioniše preko običnih lakova. Kako nisam imala gel lakove, ja sam upotrebila obične gelove u boji koji se suše u UV lampi. Nakon što sam nanela dva sloja gela u boji pokušala sam da nanesem i ovaj prah. Imala sam problema da se lepo prenese na nokat, pa sam došla na ideju da preko gela nanesem završni sloj gela i onda nanesem prah. To je ispala dobra ideja. Dakle, ovaj prah funkcioniše preko gela koji nema lepljivu završnicu, tj onu koju nije potrebno brisati alkoholom ili klenzerom.


Probala sam da nanosim zlatni prah preko četiri različite boje, crna, bela, bež i bebi roza. Lično mi se efekat dobijen na crnoj podlozi ne dopada, iako je najintenzivniji. Bebi roza je moj favorit i mnogo lepše izgleda uživo nego na fotografijama. Imala sam malih poteškoća prilikom celokupne izrade tako da nisam sigurna koliko je ovo zabavno raditi, s obzirom da je jako neuredan proces i da je potrebno dosta vežbe da se ova tehnika u potpunosti savlada. Kako vama ovo izgleda? Da li biste ulagale veći napor da dobijete ovakav efekat na noktima?




Direktan link ka YouTube videu OVDE.


*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju




Share:

5 comments

  1. Super izgleda. Slazem se da na rozoj super stoji

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. U Sephori ima yellow glow lak za nokte - svetli u mraku najozbiljnjije

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam Essence verziju tog laka što svetli u mraku i nisam baš uduševjena. :)

      Delete