Abstract Cactus // NAILS

Akrilne boje sam toliko dugo želela, a tako malo koristila. Odlučila sam da to promenim te vam u ovom postu pokazujem kako sam došla do ovih ''apstraktnih kaktusa'' uz pomoć već pomenutih akrilnih boja i Born Pretty vodenih nalepnica.


Imam utisak da već neko vreme kaktusi doživljavaju slavu skoro kao i flamingosi, pa su mi ove vodene nalepnice (water decals) bile jako zanimljive za testiranje. Namerno sam uzela u monohrom varijanti, iako imaju u ponudi i one u boji (koje su preslatke!).
Ceo proces nanošenja kao i iscrtavanja notkiju imate na videu na kraju posta.
Nakon nanete baze na nokte, sve sam ih nalakirala u omiljeni kreč beli lak - Flormar Snow White 310, u dva sloja. Akrilne boje sam mešala sa vodom, kako bih maksimalno razredila boju i tako dobila željeni efekat. Nakon što se boja osušila, nokte sam premazala top coat-om kako se ne bi isprala prilikom nanošenja nalepnica (potapaju se u vodu). Ove nalepnice se koriste tako što se prvo skine zaštitna folija, ubace u čašicu sa vodom na 15ak sekundi, izvade iz vode i skinu sa kartončića, te se pozicioniraju na nokat. Nakon toga sam opet nanela završni sloj i to je to!











Flormar - Snow White
Eveline X-Treme Gel Effect Top Coat
Acrylic paint


Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.




Share:

8 comments

  1. Ajmeee! Ovo je preslatko! Tako dobro uređuješ nokte, jedva čekam još ovakvih postova. Ljubomorna sam kao niko hahahah.

    felizhanna.blogspot.hr

    ReplyDelete
  2. Super post

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com

    ReplyDelete
  3. Odlično, hvala na ovom videu, imam gomilu sličica u boji. A nisam znala da akrilne boje mogu da koristim na laku, mislila sam da mogu samo na gel :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu! :)
      Da, da, možeš naravno. Samo obavezno nanesi Top Coat, jer će u suprotnom voda da spere boju.

      Delete
  4. Totalno kul. Genijalno si odradila. :)

    ReplyDelete