Potrošeni proizvodi #5

Nova tura potrošenih proizvoda je na blogu, i ovo bi bio kratak rezime svih proizvoda koje sam u poslednje vreme koristila, pa tako možda možete otkriti nešto novo što bi vam odgovaralo, ili zaobići ono što vam se čini neodgovarajućim. Verujem da će i ova tura da se oduži, pa se udobno smestite i skuvajte neki čaj/kafu. :)


● Garnier Fructis Oil Repair 3 šampon sam iskreno uzela zbog reklame/pakovanja, inače često kupujem njihove šampone i sasvim su okej. Ovaj ima prelep miris.
● Afrodita Jojoba Oil Shower Gel sam obožavala i definitivno ću kupovati opet, ovaj, ili neki drugi miris. Generalno volim Afroditine gelove za tuširanje.
Schwarzkopf Gliss prskalicu kupujem iznova i iznova, opet, u ovoj boji/verziji, ili bilo kojoj drugoj. Bez ovog proizvoda ne mogu da se češljam prilikom pranja kose.
Nivea Pure&Natural Cleansing Toner je proizvod koji sam baš davno kupila, i oduvek mi je imao jak miris alkohola i bio dosta ''jak'' za moju kožu.
Pantene šampone takođe često kupujem, volim njihov miris i sasvim su mi okej.
Balea Schoko Love Duschgel sam recenzirala skoro (recenzija ovde), interesantan proizvod svakako.



Stevan Still Popart skidače laka za nokte volim, u plavoj verziji nešto više nego u pink.
Bilka upgrape Micellar Water je još jedna u nizu micelarnih voda koje sam koristila. Iskreno, bila je sasvim okej, dosta jak miris ima, i kako nisam ljubitelj micelarnih voda generalno, ne verujem da ću ponoviti kupovinu. Celu recenziju imate ovde.
Bvlgari kremu za lice u putnoj varijanti sam dobila u nekom setu, odlično mi je odgovarala, lepo negovala kožu i imala jak ali lep miris. Vrlo moguće da ću nekad kupiti i u full size pakovanju.
Eveline 8 u 1 lak je nešto što verovatno svi znate šta je, koristite,  ili ste bar čule za to. Ja uvek imam po nekoliko bočica, i redovno ga koristim. Kad kažem redovno ne mislim svakodnevno, ali kad osetim da su mi nokti slabiji upotrebim ga kao bazu za manikir. Ili u nekim ekstremnijim slučajevima oštećenih noktiju koristim kao tretman kako je na bočici i navedeno.
Essence XXL nail thickener sam pronašla u svojoj koelkciji lakova kada sam je čistila Iskreno se ne sećam tačno kakav je bio, ali s obzirom na količinu potrošenog proizvoda, verujem da mi je odgovarao.
Alverde Wildrose ulje za lice obožavam, ovo mi je treća ili četvrta bočica. Jako prija mom licu kada je mnogo suvo, ne koristim ga svakodnevno, i ima baš jak miris koji neće odgovarati svima. Svakako jako povoljan i odličan proizvod.
Nivea dezodoranse u spreju ne koristim, ali ovaj je bio kupljen kao neki travel size.


Ebeline beauty blender je definitivno nešto najgore što sam probala za nanošenje pudera, bar ovaj u ljubičastoj verziji. Ne funkcioniše ni mokad, izrazito je ''gust'' i tvrd.
Maybelline Lash Sensational sam volela, kao i svaku Maybelline maskaru, verovatno ću je nekada ponovo kupiti.
Maybelline Affinitone tečni puder imam godinama. I ne brinite, nisam ga koristila toliko dugo, već sam tek skoro čistila makeup kolekciju i slučajno naletela na ovaj puder. Verujem da je ovo svim bio neki prvi puder, ili da su ga nekada koristili. Verujem da je okej, ali se ne sećam više. :D
Golden Rose Longstay Gel Eyeliner nisam potrošila, već su se sva tri primerka potpuno osušila. Recenzirala sam ih (ovde) i tada su mi bili super, kasnije ih nisam skoro nikako koristila i potpuno su se isušili do te mere da su neupotrebljivi.  Kako im je rok trajanja 8 meseci verujem da je to okej, mada imam proizvode istog tipa koje koristim i duže.
Beyonce Heat parfem sam kupila čak dva puta, i kada potrošim drugu bočicu, verovatno ću ponoviti kupovinu. Cena mu je drogerijska, ajmo tako reći, a miris obožavam.
Eucerin Lip Aktiv labelo volim, ne brojim više koji mi je ovo komad da sam potrošila, cena je čini mi se 199 dinara, a fantastično neguje.
Maybelline Baby Lips Dr Rescue labelo mi se dopalo, i verujem da ću takođe nekada ponoviti kupovinu. Mislim da je miris mente bio u pitanju, pa je malo i pecka usne kada se nanese, i dosta je ''vlažno'' labelo, što mi se dopalo.
NYX Lip Pencil u nijansi Natural je definitivno najnošeniji proizvod za usne iz cele moje kolekcije. Mislim da sam se gotovo svakodnevno hvatala za njega i definitivno ću ga uskoro opet kupiti.


Veet trakice za depilaciju nausnica koristim godinama i zadovoljna sam, sem što mislim da nisu jeftine, a brzo se troše.
Kiehl's masku za lice sam probala jedno veče i dopada mi se, tako da ću definitivno probati nešto od ovog brenda kada budem u prilici.
Afrodita 4D laser maska je najbolja maska koju sam ikada probala. Prvo sam je stavila na lice i posle nekog vremena htela da isperem, i potpuno se razočarala koliko je ustvari masna i loša...dok nisam pročitala kako se zapravo koristi. :D Dakle, nanese se na kožu i ne ispira se, već se ostatak koji koža nije u potpunosti upila samo umasira u kožu, odnosno nanese kao krema. I to i jeste ustvari, krema koju koža jako lepo upija. Mnogo je prijala mojoj suvoj koži i definitivno ću je kupiti opet.
L'occitane testere i kremice sam isprobala, ova mini tubica za ruke lepo miriše, ali nije baš za preterano suvu kožu, sok su ovi testeri za lice fenomenalni, i više mi se dopada ultra rich verzija.
Lacalut četkica za zube, dobih je u pakovanju sa pastom za zube i nije mi se dopala.
White Glo paste za zube već duže koristim, i to isključivo njih. Volim ih, i nastavljam da kupujem.

To je to, obavezno mi pišite šta ste to vi probali i da li imate neku preporuku za mene? :)

Share:

2 comments

  1. Ne znam da li postoji bolje labelo od Eucerinovog. Uvek se vraćam njihovom labelu iako volim uvek da isprobam nesto novo, ali mislim da boljeg nema. 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, i ja ga skoro uvek imam, pored svih drugih koje volim da probam. :)

      Delete