Golden Rose Lash Primer

Na mom blogu nema previše recenzija maskara (u ovom slučaju prajmera za trepavica), iz prostog razloga što sam pisala jako opširno na tu temu, što odavno imam svoju omiljenu maskaru, što ih previše imam i ne stižem sve da ih testiram, a pogotovo što mi za recenziju maskare treba više vremena. Ovaj primerak je zaslužio svoj poseban tekst, a u nastavku čitajte zašto ;)


Da započnem ovu recenziju uz rečenicu da nisam ljubitelj ovakvog tipa proizvoda, da ne volim dvostrane maskare itd? Nakon nekog vremena sam ipak odlučila da upravo onom prajmeru dam šansu. U pitanju je novitet brenda Golden Rose, pakovanje je belo, a te boje i proizvod unutra. Ima 9ml kao i većina maskara. Proizvođač obećava volumen i produžavanje trepavica.



S obzirom da imam neke maskare kojima nisam u potpunosti zadovoljna, ili su se već skoro istrošile, pokušala sam da poboljšam njihov efekat sa ovom maskarom. Nanela sam precizno i ravnomerno na trepavice. Nemam previše iskustva sa ovakvim proizvodima ali ono što primećujem jeste nekoliko stvari: kada se nanese, ne ostavlja previše beli trag i nije problem kasnije da se premaže maskara preko tog prajmera. Sledeće jeste to što mi ne deluju kruto trepavice, kao npr od obične maskare. Dakle ne otežava dodatno. I ono poslednje, što mi se najviše dopada jeste to što ovaj proizvod jako lepo raščešlja trepavice. Ravnomerno, bez slepljivanja, i bez efekta paukovih nožica. Što se trajnosti tiče mislim da ipak više zavisi od kvaliteta same maskare, nisam primetila da mi ovaj proizvod nešto negativno utiče, a o nekom produženom trajanju ne mogu da pričam.









Pišite mi vaša iskustva sa ovakvim tipom proizvoda ukoliko ste probali, i kako vam se čini efekat koji pruža ovaj prajmer.

Share:

0 comments